Söndagstrött...

Oj så lite jag har gjort idag alltså! Klev upp ur min mysigt sköna säng där just efter tolv, fixade lite frukost å såg lite os-sammandrag. Efter det tog ja mig en lång och skön dusch å efter det blev det ännu lite mer tv-tittande. Efter en lunch och lite fixande å donande så tog jag mig faktiskt på ICA för att panta burkarna sen i fredags samt handla lite. Hade hela 45 burkar så ja fick ju en slant för besväret med att ha fest...men vi hade ju som så kul så egentligen spelade det inte så stor roll. Efter besöket på ICA har det i alla fall inte varit så mycke mer rörelse, har dammsugit och lagat lite mat, diskat och sen har det i stort sett varit soffläge som har gällt :P Å ja lär inte göra många fler meter resten av kvällen heller :D

Vid åtta är det masstart i skidskytte för herrarna så nu är det bara att hålla tummarna å heja på Ferry. Hoppas han har lyckat ta igen sig nu så han kan prestera efter den form han haft fram till guldet. GO GO GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0