Soool!

Ja, eftersom Anna nu är i Australien där det är högsommar med typ +30 grader så steg ju avundsjukan inom mig och ja bara trånade efter sol, värme och semester. Självklart kan ja inte dra iväg på nån solsemester med min ekonomi och sen har vi ju kurser fram till juni...så ja fick ta va ja kan få, å i detta fall blev det en kvart i solariet på IKSU ;) Inte riktigt som Anna, men det va ganska härligt faktiskt :D För en stund lyckades ja koppla bort brummandet från solariet och drömde mig tillbaka till sommarens resa till Alanya med Jenny <3 Åhh....

    

Annars har dagen bestått mest av plugg men också lite träning och nu så slöar jag mest och funderar faktiskt på att gå å lägga mig snart :P ska upp tidigt imorn trots att vi inte har nått bara för att tvätta och plugga :/ Men men, ljuset i tunneln, fredagkvällen kommer ju allt närmare så snart får man släppa loss lite ;) Blir att fira att tentan är gjord men sen ska man väl självklart dra minst en skål för Ferrys otroliga guldinsats i OS :D GRYMT!!! Många gratulationer till honom men också Kalla som tog det allra första guldet :P Nu jävlar är det igång så bara att hoppas på fler medaljer nu!



Men men, nu blir det att slappa en stund till sen ska ja se om ja orkar sortera tvätten nu eller om ja tar det imorn. Blir i alla fall att kvälla tidigt för inatt vart det visst inte så mycke sömn :P Måste ju va utvilad inför tentan å fredagkvällen! :D
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0